2007/09/04

Special: facebook


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

8 comments:

Anonymous said...

偉明真係命苦.......

Anonymous said...

勾番起我之前借左本書俾人,人地冇還,我又唔記得俾左邊個既經歷,哈!(回上篇,邊個去旅行會覺得夠喉架..下年,我想去印度/遼國周邊/澳洲/布拉格呀)

Anonymous said...

本來以為好事近,最後都係慘淡收場...偉明同學總有自己意志既,應該搭車返左屋企架啦!唔駛太擔心佢.

Anonymous said...

話唔定個朋友自己返左去呢:D

植物人 said...

我反而擔心駛唔駛罰錢...好重皮咁喎...

Anonymous said...

偉明............不如搵下「存在感增加指導員」幫手啦.....

Anonymous said...

本來以為偉明同學終於有一次幸運女神的眷顧了...誰知竟然被忘記得一乾二淨...江記實在太殘忍啦!(不知偉明以後重敢不敢同大偉同學出街呢?)

Kongkee said...

s,未係好苦嘅,不過一啖沙糖一啖屎之嘛,hee hee!

kisha, 好呀!好呀!去多啲地方啦!有無旅行相睇呀?

朗朗, 我成日形住佢俾人zip在係衣櫃架。

貓草, 唔,我估偉明重係個女仔屋企,你試下無搵,就會見到架喇!

植物人, 哈哈!係喎,早知要訓錢,咁就實記得還啦!

果林, 「存在感增加指導員」,好計!等我諗諗佢先!

Thanatos,偉明成日都遇到幸運女神架啦!公主同空姐姐姐都試過鍚佢添架!