2007/08/30

#329 向蕉皮致敬!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

11 comments:

Anonymous said...

綠色好安詳。

.

Anonymous said...

綠色冇開過眼,佢係咪夢遊緊俾紅色捉左出黎玩?

ahsimsim said...

你個腦太多H喇,所以咁變態!

Anonymous said...

:O 真多蕉/招!綠色有舊臉珠登!:D so cute~

Anonymous said...

好飽滿既蕉!
我以為個蕉係著左公仔衫既綠色,竟然唔同人:P
!!

Anonymous said...

估唔到蕉皮會有被人跣的一日~哈哈~
不過紅色太殘忍啦,竟然咁大力丟綠色出去!(為什麼綠色唔覺痛的?)

Anonymous said...

嘩嘩嘩~係咪賞比我ga~????係咪賞比我ga~??

我當係ga啦~唔客氣了~~~~開動~!!!!!!!!!

Anonymous said...

呀~!!!!!!!!!
得塊皮既~!!!!!!!!!!??????

可惡!

Anonymous said...

haha 你d ideas 真係好抵死 ><

Anonymous said...

係咪江記你以前試過俾香蕉跣親,所以宜家搵真多man同紅蕉幫你出番啖氣?

真多man變左空中飛人,好可憐~~~

Kongkee said...

idiotSupremo, 對,綠色是好有氣質的!

kisha , 咁綠色咪係夢∼中∼人∼?

閃閃閃, what is H????

慧妍黃,小姐,你係咪好想試下“MEET“佢塊面呢?

貓草, 你講完我再睇番都幾似有個人彈出來,haa haa!

Thanatos,綠色的皮膚很滑,所以唔痛的!

monkey, 得塊皮?乜唔係你食左咩?好驚呀∼∼∼!

Pammie, 謝謝你!

薇薇, 好彩喎又,無俾蕉皮跣過呀!希望無人有咁嘅機會啦!