2006/04/19

#213 真多Buddy!!!

老友偈偈一百期,這篇漫畫在那邊upload了,作為祝賀。裡面
的佛偈漫畫是我覺得很有意思的,快去看看吧 :-)


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

11 comments:

Anonymous said...

Buddy漫畫好好睇呀! 又抵死又搞笑!

之前睇到一篇"地的門"o既漫畫, 但係周圍都冇得賣原著, 究竟有咩辦法呢?

仲有呀, 瑕疵鞋1又可以響邊度搵到呢?

thank you!

Kongkee said...

謝謝你!
地的門,多數書店有香港文學那一櫃的話,應該會有。近來見過有的書店是油麻地百老匯電影中心的Kubrick,銅鑼灣恩平道的二樓書店,阿麥書房。
瑕疵鞋呢,就慘d,主要係得上面兩間,仲有陳湘記的分店,pageone 有,不過唔係全線,不如你叫佢地入貨啦!有讀者問,會好d架!

Anonymous said...

真係唔該哂你:)

我一路都有留意你同智海響明報畫o既作品, 不過有時都幾難明, 會將佢剪低等下個星期再睇. 亦都因為唔明先會去買原作品了解清楚.

thanks for you help!

Anonymous said...

有深度啊江記...
誠品唔係台灣的嗎?

仲有啊!?係咪唔出火煵啊?
我除左1同2草齊哂ga啦...
希望可以草哂成日file orz!

Anonymous said...

WO~有英文版*
綠色真係好正!!!!
on直怕羞的男人最討好~~~

M said...

係喎, 我都想問, 有無地方可以睇番星期六明報0個D圖? 我好鍾意爬入conversation bubble0個個。

Kongkee said...

pcc!哇!你的意見一定要反映俾編輯知呀!

波子,係呀,明teen的火腩無出喇,我近來都諗緊upload返佢,遲少少啦!

小美,係呀,有英文,唔知d外國人睇到會有咩反應呢?

m, 我同同智海都有諗過upload返,但是未諗到點樣好睇d, 都係,遲少少少啦!:-P不過你想睇個條link仲work架喎。

Kongkee said...

if someone like to take a look:

http://under-class.com/kongkee/Kongkee_ricegas/sundavid/sun_5.html

Anonymous said...

睇咗,好SAD...

點解企鵝咁懶,唔重覆寫多一句

點解唔比部電腦佢,just copy & paste,唔得架咩

點解,點解咁殘忍喎﹗

乜佢以為咁就叫浪漫啦咩﹖﹖﹖

琪琪 said...

放低一d野...先可以得到另一d
但係愛真係要講到出口先算係愛咩?
佢只係將句說話還返比個男仔之嘛
我覺得唔sad嫁...不過好重

Monkey欣 said...

嘩嘩嘩~勁中意呀~豬呀~我中意豬仔呀~不過點解我最中意既綠色無變豬頭ga~鳴......

*其實諗深一層真係幾有意思,或者自己其實都係豬頭啦.....