2006/01/09

# 180 忍唔住,又食...


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

14 comments:

irenegarden said...

可能貓爸爸咁樣一講, 就令金髮搣時諗起自己以前d 悲慘經歷播......

不過如果阿婆投完井番出黎係變左金髮兼後生左o既鬼婆, 又似乎投得過喎...:P

Anonymous said...

我想賣你本書, vol. 1 好睇定 vol. 2好睇? 請推介

Anonymous said...

我話一同二都好睇喎!梗叫你買晒佢,風格不同,可先睇一做個預準,再進入二的世界!

Monkey欣 said...

我買左啦買左啦~不過我唔係好明呀...點算呀....(我本身已經有好豐富想像力GA啦...估唔到天外有天...)而且因為好多人既關係...我唔敢叫佢入多D書呀....SORRY呀.....(鳴...唔好打我呀....)

Anonymous said...

XD hahaha...


where're the old works?!.... >.<

Kongkee said...

irene, 這兩天心中有幾個飯氣idea,都是和鬼佬有關的,好驚呀......

三上,劉某所言,甚具參考價值啊!

馬騮,唔駛驚喎!我似會打人......咁簡單咩?!hahaha..看不明,是因為書中沒有十分清晰的指引,沒有說出來的創作原則是:“從一開始,我已反對「完整」這一種概念,任何閱讀只能得到碎片的印像,而瑕疵瑕(特別是二),則放大了「碎片」的部份,放在前面的不一定是伏筆,放在後面的又不一定是結果。“ (或許有人會提出“兇心人“這個例子,打破了慣常的敘事,還不是令人看得引人入勝嗎?不過我會覺得,“兇“仍然是會提供答案的,或說,“答案”不論真假,都是構成故事內容的重要部份,而“瑕疵瑕”從結構上就消除“答案”這一部份。

我當然有考慮過把上面的話放在序裡面,可是如此一來,書的存在便好像只為滿足上面的原因要出現,我又唔係好想 :﹣P

不過點都要多謝你掏腰包哩!!!!!

Kongkee said...

Anonymous, the old works in a old ftp which is not work now, maybe find another ftp to store, and... i'm a bit lazy about this, ha ha ha!

sheungyee said...

依個勁好笑,睇完好開心,勁!
我想問你自己諗d爛gag既時候有無笑死。

Kongkee said...

Sam, 其實呢,好多時我都唔肯定好唔好笑,post出嚟真係有d似自殺........如果好彩你睇得開心,就係你好運喇!

Monkey欣 said...

江記~多謝你解釋得咁清楚呀~我諗我要慢慢睇先get得到,不過我真係好欣賞你既才華ga~(雖然小市民既我只懂欣賞飯氣既攪笑漫畫...)

希望你同閃閃都快D出新書呀~加油~

ahsimsim said...

我都希望快d見到飯氣結集!

Anonymous said...

這個很好笑……我笑左好耐!

Anonymous said...

一故兩gag,係勁!

Anonymous said...

哈哈哈哈哈哈...
呢個搞笑呀!
好野!!