2005/11/29

# 169 秋風起,請病假啦喂!


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

16 comments:

陳花 said...

都話左窮人守則第229條:「窮人病不得」
架啦!

Anonymous said...

有冇搞 get前服架!?雷宇揚!!!^^

我隔離位個同學好鐘意你本書啊..哈
我學校搞果個書展,有白疵鞋2啊~
hehe~~~

http://x24.xanga.com/51f873062843118756362/b13504161.jpg

(潮爆的江記照)

Anonymous said...

所以話, 江記幾時都咁有雷味. 有如雷鳴. 至於你整d葯, 搞到我都好想病一場......最好可以病幾場......

Anonymous said...

我病既時候,如果可以買新衫,病情會有好轉架!:>

ahtong said...

喂喂,我剛剛病完,點解冇江記良藥呢?

Monkey欣 said...

我都好想請病假呀~好眼訓呀~但係比人話我請假請得太多啦...嗚....
之但係如果比人見到請病假仲去睇戲同買衫,咁咪死梗~?
*江記真係好似雷宇揚ga??我好想睇下呀~

Kongkee said...

花苑,唔好太灰啦!

波子!謝啊!我就請你做“義務“駐校推銷專員啦!

昌,唔好賴我你自己想病。

閃,好彩包藥無寫買衫後服0即.......

ahtong,保重身體呀!:﹣)

馬騮啊,怕俾人見到,保外就醫囉,索性旅行,haa haa

Sohingaholic said...

唉~都唔知搞咩,一個月病一次。‧_‧
老士d講句,大家都身體健康啦~
乞~~~~~~~~~超!!!

Anonymous said...

看來我流浪一下~~
到處宣傳 "由江記到靚出黎"
要大家買*hong kong的書

唔好掛住我,我好快番
別了T.T~~~~

註*hong kong - 香港的kong kee

Anonymous said...

搭訕 (爛gag):
「月尾啦 年尾啦 還未出糧嗎...」
(呢首係出自咩歌?)

rice said...

哈哈~~
勁野,又一搞笑之作。

天氣轉涼,
大家都著多件衫,唔好病親!

Anonymous said...

張潮爆照都唔似雷宇揚既....

如果江記咁有雷味,咁應該有劑藥係撞鬼前服....

Anonymous said...

路經此地.

你d作品真係10個勁!!

正!!

路人甲

Kongkee said...

sohling, 保重呀,有假就請,呢0的0野唔擺得耐0架。

陳波子,"hong kong" 都俾你諗到,服!

ch, 你自己係人肉廣告mp3都唔知,我真係無計喎 :﹣P

rice, 謝謝,其實我自己真係好想買衫架!

快樂的,大師,我點知幾時撞鬼呢?點食定先呢,好驚呀!!

路人甲!歡迎歡迎,得閒來坐啦,叫埋朋友都得架。hee hee.

Anonymous said...

What a great site Property taxes flathead county mt Newyork state tax extension Freezer tempeture Forex tarder ameca insurance Weird cum shots Auto floor mats hello kitty a smeg dishwasher Best refinancing rates in britain laser eye surgery boots projectors Find ionamin at ebay fire alarm monitoring Sounds slot machines make Ppc metronome free gujarat sales tax plantillas templates web fine leather handbag How to start a debt consolidation business

Anonymous said...

best regards, nice info Pilates for the overweight Hooking up vcr to dvd player zithromax .com credit report