2005/10/08

# 156 夢之紅粉飛髮佬


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

12 comments:

M said...

蝦蝦蝦蝦蝦蝦蝦蝦蝦蝦
第二格黃色個樣好抵死!!!!!仲有連個假綠色頭都識面紅,頂!!!!!!
p.s.見到貓爸爸咁興奮我想借隻Buena Vista Social Club得唔得呀????

Anonymous said...

紅色同黃色個樣 / 定個碌呢?有d唔同左,唔係好認得佢兩個,綠色就一樣。

tamshui:\ said...

「遇到識得嘅人落唔到手」,這種感覺,可以係今年我嘅寫照!感同身受紅色的無奈~~~

Anonymous said...

邊個會係佢地個大佬?好想知~~難道就是江記?!

Kongkee said...

m, 經開studio一齊睇啦?

乖乖,歲月蒼蒼,境物依舊,唉⋯

tamshui, 連你都人在江湖?保重呀!

青木,大佬?北野武咪大佬囉!:p

M said...

哎呀,好呀!不過我會起舞架喎!

Anonymous said...

假頭都會面紅, 你條友......

喂喂, 不如你畫三格半, 我寫半格, 咁係咪會好d呢?

Anonymous said...

Why the green guy is always red in face? Shy?

Monkey欣 said...

我覺得綠色個LOOK好"許冠英"呀~好驚呀~

Kongkee said...

hello! aannaa, 係噃!如果綠色係因為怕醜以外的原因面紅,都好似幾好玩喎,hee hee

馬騮,0甘黃色一定係許冠文喇!之但係紅色又唔似歌神喎!

Anonymous said...

紅色同黃色終於覺醒左啦?
多左咁多表情既~~~

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP anti-depressant effexor 1999 isuzu trooper automatic transmission replace Paxil stop working Destroyed anal