2005/09/28

# 153 世界難撈


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

5 comments:

space_coat said...

真是如有雷同呀哈!請到我的網 26號及 bbs一看便知龍與鳳。

陳花 said...

我都有咁樣玩過....個sell屎叫左兩次之後唔理我,我覺得佢D態度好差

Monkey欣 said...

你好呀~我個fd個fd fw左你個blog比我地睇呀~睇完我都覺得好得意呀~加油~(*你有出書ma??)

Anonymous said...

江記,星期六我唔駛返工呀,一齊去牛棚好嗎?

Kongkee said...

太空褸!睇左!你地一定係俾貓爸爸偷偷跟蹤定喇!

青木,都係0個句啦,世界難撈啊!

花苑,不如算啦,返工企成日已經好慘架啦,希望0個位員工睇唔到呢篇飯氣啦:-P

hello! monkeyan, 歡迎新朋友,你個friend真係好人仕喇。我年頭出了“瑕疵鞋“不過內容一d都唔攪笑(但係有型同浪漫!!)-_-。之但係力推你睇星期日的明報呢,有我和智海( http://www.chihoi.net ) 的漫畫專欄啊!!

閃閃閃!好呀好呀!有禮物俾你呢!